Healad hos syrran

Tog ledigt från jobb i torsdags och tillbringade hela dagen i Förslöv hos syrran. Hon hade dukat upp till frukost när jag kom så bara att sätta sig till dukat bord. Fint det! Å gott!

(null)

(null)

Efter lång sittning mycket gos med Myssli, syrran och Björns supergosiga katt tog vi en promenad på dryga timmen. Å dimman låg tät...nästan trollskt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
(null)

Efter det lunch, mer kaffe och häng i soffan resten av dagen. Massa snack. Så mysigt. Behövde verkligen det. Trivs så bra hemma hos dem, deras hus är verkligen fyllt med harmoni och goda vibbar. När livet är tufft behöver man komma ifrån, bryta mönster, hämta energi. Å min syster ger mig massor av det som får mig att må lite bättre. 

Mera Myssli...

(null)

(null)

Hur söt??

(null)

(null)

(null)

(null) 

Tack igen syster. Du och jag ❤️

1
Carina

Du & jag <3