Boaring!

Så jäkla uttråkad! Status influensan:
Hostar konstant. Sover fortfarande 3-4 timmar/natt p.g.a. den. Snorar/slemmar till förbannelse. I övrigt känns det som att de mesta går på rätt håll vilket är positivt. 
Längtar efter mina kollegor, alla motionärer, mina pass mm. Men har iaf bestämt att inte köra ett enda innan USA-resan. Vi åker ju till Florida på tisdag, och blir borta drygt två veckor. Hoppas på att kunna träna upp mig där så jag är redo när jag kommer hem igen. Svärföräldrarna kommer att bo hos oss och tar hand om huset. Skönt det. 
 
Vår närmsta strand Barefoot beach ❤️
 
(null)
 
Just nu är det korta promenader som gäller, bara så jag får lite luft. Det är ju kanonväder här nu, riktigt vårväder. Har suttit ute på terassen en stund varje dag med nunan mot solen. Gäller att passa på. Blek som bara den nu. Usch!
 
(null)
 
Å J åkte återigen upp till Sthlm i morse på jobb. Kommer hem igen torsdag kväll. Så Kalle och jag får mysa själva ett par dagar igen.