HIT Tabata - Onsdagar 18.00

Bara älskar passet... fullbokat ikväll och det innebär att 70 härliga, roliga, peppande och sköna människor va med mig. Det busvisslas och det tjoas. Älskart verkligen. Nästa vecka ska jag filma lite tänkte jag, och lägger så klart upp filmen här.
 
Torsdag imorrn. Ruggigt vad veckorna går fort, alldeles för fort. Personalmöte först 9-11, lunch strax därpå och sen är det bara några timmar kvar igen. Det är och har varit gråväder här idag, men hörde att det kunde bli lite sol igen till helgen. Särskilt söndag, så det håller jag tummen för. På lördag blir det premiär på Vasatorp och en golfrunda tillsammans med Björn och Anna. Det ser jag fram emot.
 
Den coola katten från vår semester nu på Hollywood Beach, Florida får avsluta inlägget. Den betedde sig inte annorlunda alls eller verkade må dåligt på något sätt. Men tycker nog inte att man ska frisera katter så här, utan de ska få ha sin päls ifred. Natti!