HIF

Ikväll gick vi iväg och tog en burgare på sportbaren vid Olympia i samband med matchen mot Eskilstuna. Fönsterplats inne... mycket bättre än på läktaren då det inte var någon värme direkt ikväll. Tyvärr slutade matchen med förlust (0-2), men trevligt att gå iväg en sväng bara vi. Kalle på vift som vanligt.
 
 
 
 
Tomt i början av matchen men i halvlek fylldes lokalen kan jag säga.
 
Tidigare idag va jag på möte hos Friskis i Landskrona. Mötet gällde SM-veckan  som arrangeras i Helsingborg och Landskrona i sommar. Det började med att jag tog kontakt för att erbjuda oss (läs Friskis) att vara delaktiga på något sätt. Köra ppvärmningar till löparlopp mm, köra utepass. Ja, lite så, och de nappade. Kul, kul. RIngde genast upp ansvarig på Friskis i Landskrona och frågade om intresse fanns även hos dem. Å på den vägen är det... 
 
Landskrona station, inte så där jätteskojig va?
 
 
 
En helt annan sak hörrni... fruktsallad. Hur gått är inte det? Å jag frågar mig själv varför jag inte gör det oftare? Så fräscht med lite keso och nötter till. Mums!