Syrran flyttar från Helsingborg 😢

Meeen inte så långt bort som tur är. Imorgon går flyttlassen, ett från syrran och ett från svågern Björn. Å vi är med och hjälper till en sväng tillsammans med ett gäng av deras vänner. Jag och syrran bär inget utan gör annat. Jag står för lunchen och den är färdig redan. Står på spisen och pyser lite. En mustig Bolognese med mycket vitlök, och lite starka kryddor som Sriracha (hot chili sauce) mm.

(null)

Pastan och salladen gör jag på plats imorgon. Men innan dess kör jag jympa puls 10.00. En ny låt! En grym låt! Längtar 😘

Å ikväll har vi käkat pizza här. Enkelt och bra så här en fredag. Kalle är på vift med kompisarna. En ny tjej har varit här nu vid tre tillfällen, hm... haha!

(null)

Nu ser jag vidare på Idol. Blev ett blogginlägg i reklampausen. Puss godingar, och fin fredag/helg! #älskafredagar ❤️