Skönt trött 🙄

Startade dagen med att plocka fram våra utemöbler upp till terrassen. Klockan 11 var det dags för mig att avbryta för ett HIT Tabata med ett härligt gäng som vanligt. Joakim pysslade vidare i trädgårn, och när jag kom hem var det bara hugga i igen. Efter dusch har jag klippt ner lilla häcken på framsidan, torkat av möblerna, piffat lite med kuddar och blommor. Å HÄPP!! Så här blev det. 

Nu sitter jag här skönt trött i kroppen med min balja Zoegas och liiite mjölk och bara pustar. Joakim tog med sig Kalle ut så han får övningsköra lite. Så njuter lite av att bara sitta och inte göra någonting alls.
Men vi är inte klara än, vi ska flytta ut bord och stolar ner till grillen där Joakim förberett genom att städa undan löv och annat skräp. 

Strax ska vi ställa ordning så det ser lite fint ut. Efter det får det nog vara bra för idag.


Imorgon ska vi åka till Köpenhamn och Joakim ska springa marathon. Han åker tidigt då starten är halv tio, och jag kommer efter när jag sovit ut lite.