Landat i Uppsala

Den här helgen är jag i Uppsala och hälsar på igen. Ska bli myspys att träffa alla igen. Barnbarnen, Tomas&Johanna, pappa och bästis Eva med sambo Micke. Tog tåget över bron till Kastrup (bättre pris än från Ängelholm), och flyget va typ tomt. 

Träffade Pia och Elisabet på Kastrup. De va på väg till New York för att springa halvmaran där på söndag. Jag träffade Elisabet igår, så jag visste att de skulle vara där samtidigt som mig ungefär. Taggade och peppade som tusan. 

Kära far hämtade mig på Arlanda. Vi körde direkt till Teliabutiken på Gränby centrum för att fixa ett nytt simkort till honom. Hjälpte honom att föra över allt från sin gamla mobil till en ny ( min gamla). Men innan dess hann vi med en promenad.

Å imorgon bär det av till Bälinge och lilla familjen där 💞