S E M E S T E R 🙏🌾

I Ă„r har vi valt att lĂ€gga en veckas semester innan midsommar. RĂ€tt skönt faktiskt. Blir mycket fix hemmavid, lite golf och en del planering kring sjĂ€lva midsommarafton (som tyvĂ€rr inte ser ut att fĂ„ sĂ„ bra vĂ€der) đŸ˜± 

Bara Ä hÄlla tummar Ä tÄr att de ha fel, fel, FEL!!

I helgen har det varit strÄlande vÀder iaf. TÀvlade i lördags pÄ "NATIONELLA GOLFDAGEN by Abacus" pÄ min hemmaklubb Vasatorp, och jag kom trea i a-klassen. SÄ Àr sÄ klart vÀldigt glad och stolt över min insats. Vann en vara frÄn just mÀrket Abacus och jag valde en byxa som jag kikat pÄ. Perfekt!

Å igĂ„r sorlade vi med Anna & Björn och spelade Ă„terigen riktigt bra. SĂ„ nu Ă€r jag pĂ„ hugget, haha 😀

I helgen va det Ă€ven invigning av Maria torget mitt i stan. Ett restaurangtorg som pĂ„minner lite om Lilla torg i Malmö. Mysigt och en hel del folk. Vi valde Olssons skafferi som Ă€r grymma pĂ„ pasta. Vi körde en vin provning och tapas innan den gudomliga huvudrĂ€tten. BĂ€sta jag Ă€tit pĂ„ lĂ€nge kan jag lova. 

Pastaknyten med kronĂ€rtskocka, rökt lax, citronsĂ„s och fĂ€rska rĂ€kor. Dör sĂ„ gott!! ❀

Nu ska vi klippa hĂ€cken. Joakim klipper och jag flyttar stegen och krattar upp skrĂ€pet. Teamwork e bra âœŒïžđŸŒ»

En bild pÄ mina medtÀvlande i lördags pÄ tÀvlingen. Underbara tjejer, supertrevliga verkligen.