Fredag - helg!

Igår var det förberedelse inför invigningen av Guldsalen (fd Stora salen) . Jag va inte med och fixade mycket med just det. Anette E och Sofia fixade i stort sett allt där. Jag fixade med lite småpyssel istället. Permanenta anslag, små markeringar mm som slits allt eftersom. Dagens bilder:

Vårt fina gym. Vi är stolta över det, och i har ökat med antal medlemmar jämfört med 2016 rejält. Kul! I sommar kommer vi även att totalrenovera duschar, omklädningsrum och alla toaletter. Å det kommer att lyfta vår träningsanläggning ännu mer.

Kvällen tillbringades hemma i "söffa". Joakim fixade en charkuteribricka, och till det slängde jag ihop baguetter (bakade på surdeg) som jag la getost på och sen värmde på lite i ugnen, och efter det lite mango chutney och ruccola på. Gott som tillbehör och lite matigare blir det ju. Jag tog en kall öl till och Joakim valde ett glas rött. Passar bra med både ock där.

 

Idag lördag har vi fixat lite hemma. Joakim i trädgården och jag inne. Har dammsugit, torkat golv, bäddat rent i sängarna och tagit fram lite påskpynt (med betoning på lite) haha.

 
Lite senare idag ska vi träffa våra kompisar Rune/Maritha och Jörgen/Susanne på Nellys på söder. Det var ett tag sedan, så det blir skoj det.