Bättre väder än förväntat! ☀️

Gilla på den! 👍🙏

I morse blev det eller löprunda i skogen mittemot, Fredriksdalsskogen. Bara en 900 m lång slinga men duger bra åt mig. Alldeles intill finns ju ett jättefint ute gym också, så jag sprang 900 m körde lite sit-ups, sprang 900 m körde lite boxjump mot en parkbänk. Å så höll jag på och sprang fyra varv, och det gick så lätt. Vilket jag inte hade räknat med. 

Efter det hem och städade övervåningen. Har suttit på terrassen i solen och pratade en lång stund med Pernilla som jag inte pratat med på ett tag. Kul kul. Sen städat nedervåningen, och dammsugit trappen ner till källaren. Nu väntar jag på att Joakim ska ringa. Ska hämta honom och svärfar på Knutpunkten.

Vädret har ju varit strålande idag. Skulle inte alls bli så, men jag njuter och är glad för det.