Söndag och Mors dag đŸŒș

Även idag Ă€r det trĂ€dgĂ„rden som regerat över vĂ„r tid. Vi klippte hĂ€ckar först i morse, eller rĂ€ttare sagt Joakim klipper och jag flyttar stegen allt eftersom och krattar ihop möget. Haha...
 
 
VÄr miniros har aldrig blommat sÄ mycket nÄgonsin. Fin va?

 
Fick fina blommor av mina killar pĂ„ Mors dag. En ampel, vita rosor och en liten bukett liljekonvaler som doftar gudomligt 😊
 

 
PÄ em hade J bokat bord pÄ Teaterkatten dÀr de hade bartömning. Vet inte om de ska byta Àgare eller nÄt. Hur som helst jÀttebra priser pÄ bÄde mat och dryck. Alla kÀkade oxfilé pÄ toast utom Rose som valde en rÀkmacka. För en gÄngs skull tog jag Àven efterrÀtt. Creme brulée med mangosorbet och fÀrska bÀr. Mumma!
 
 
NĂ€r vi kom hem lyssnade jag pĂ„ veckans pod med Wahlgren & Wistam raklĂ„ng i solsĂ€ngen. Mitt i den ringde goaste Tomas pĂ„ FaceTime sĂ„ jag fick prata en stund med barnen. Teo va ute men pratade med Smilla en stund och vinkade lite med Lily som mumsade pĂ„ kladdkaka och grĂ€dde. SĂ„ söta! Åh som jag lĂ€ngtar efter dem. 
 

Kalle va med och snackade lite han med. 
 
 
Ännu en underbar helg Ă€r nu till Ă€nda...