Ryggont! #hateit

Okeeej... så har ryggen fått sig en törn igen. Vet absolut inte när och hur det gick till, men kan tänka mig att det beror på våra skinnstolar i köket som jag skrev om i inlägget i söndags. Vi har ju som sagt haft gäster hela helgen, bästis Eva och hennes man Micke från Uppsala... och vi har suttit en hel del vid matbordet där man då sitter aaaningen oskönt. Så det var väl någon sorts mening med att vi köpte de nya stolarna i lördags på ILVA när vi va där. Ryggen har ju strejkat sedan i söndags, d.v.s. dagen efter köpet.
 
Som tur är kan jag jobba hemifrån. Så det har gjort både igår och idag då jag absolut inte mår bra av att sitta ner, inte ens korta stunder. Fick en tid hos kiropraktorn idag på fm och har nu fått behandling som jag hoppas gör att jag blir återställd snabbt. Så jag håller tummen hårt här. Ett par bra övningar för ryggen är dessa, så de och ytterligare några till har jag fått som jag utfört x-antal ggr nu...
 
 
Vi har lite julmingel för våra funktionärer ikväll, så jag ska ta mig ner till Friskis till klockan fyra. Jag och Sofia är värdar ikväll, Anette E och Susanne va där igår. Får stå och gå och inte sitta ner... så det ska nog funka bra. Tjing!