Jobb och träning...

Inte mycket mer än så som hänt sedan helgen. Körde mitt första måndagspass igår 18.15 som är min nya tid för hösten. Gick hur bra som helst, och en hel del nya ansikten. 
 
En nyhet på jobb är att vi fått en ny kollega som nu tar över värd- och receptionsansvaret (d.v.s. den tjänst jag hade innan jag gick över på företagsförsäljning). En go och pigg tjej vid namn Sofia som flyttade över till oss som ledare från Järfällaföreningen i vintras. Hon kör Dans fusion men har även Jympa/medel och Step i bagaget. Min magkänsla säger att det kommer att funka superbra!
 
Kalle har varit hemma från skolan idag då han tyvärr blivit genomförkyld. Hostar, snuvar och har ont i halsen. MÅTTE JAG INTE BLI SMITTAD NU BARA!! 
 
Laddar redan för HIT Tabata imorrn, ska bli skoj. Fullbokat (70 pers)... #loveit