Jobb hemma!

Har förberett fakturering för vt 2016 och det gör man effektivast hemifrån, blir lite mer focuserat. Å känner mig mycket nöjd då vi har ökat intäkterna när det kommer till uthyrning av salar med ca 40% jämfört med förra våren. Kanske borde be om löneförhöjning? Hehe... 😉
 
Har precis spanat in första delen av låtarna inför Eurivision Song Contest, och den som imponerade mest på mig va Finland. Riktigt bra låt. Men även Ungern, Kroatien, Storbritannien och Ryssland va bra. Kul med lite nytt!
 
Imorgon kör jag CF på lunchen igen vilket va några veckor sen nu. Har precis gjort klart banan som jag även kommer att köra på lördag innan Jympan. Ett par nya redskap är inköpta som vi fick hem igår. Foam rollers och balansplattor, så de har jag med. Har även hittat lite nya övningar på sociala medier. En för mage och två komboövningar, en ben/rumpa/biceps och en triceps/mage. Det blir grejer det!! 
 
Å Kalle har äntligen fått hem sina Adidas Yeezy Boost by Kanye West som han beställde för sin födelsedagspengar han fick när han fyllde 16 nu.

 
Ja... ni fattar hur lycklig han är ❤️❤️❤️