Känslor

Det är inte ofta jag skriver om mina innersta känslor i min blogg. Men ibland händer det... som just nu typ 😏

Det kommer över mig ibland, lite nu och då att jag känner mig extra känslosam, vilket gör mig både varm inombords, lite glad och samtidigt känner jag mig ledsen. Å det kan vara det lilla som triggar  igång detta. Som nu precis när jag kollade på den här bilden på min fiiina syster som jag tog nu idag. Hon ser så skör och eftertänksam ut på ett sätt som jag blir sorgsen av.


Eller när jag får bilder på mina fina i Uppsala. Älskade Tomas&Johanna och deras barn... mina barnbarn som bor så långt ifrån mig. 


Livet är inte en dans på rosor alltid minsann. Man slits hit och dit och vill så gärna vara alla till lags. Men hur gärna man än vill så går det inte alltid som bekant, och det dåliga samvetet infinner sig som ett brev på posten. 

Försöker iaf att vara tacksam för det mesta, och det räcker väl ganska långt. Inte sant? Tjing 🌻