Lite nytt

Nya övningar och nya redskap på Cirkelfysen idag. Snodde en jättebra övning av min ledarkollega Anders från i lördags. Framåtlutad övning för triceps/rygg med en vikt i vardera hand. Sen våra nyinköpta rockringar med inbyggda vikter som blev mycket uppskattade. Medlemmarna hade superkul och och skrattade gott. Å de flesta lyckades faktiskt få bra snurr på dem. 


Nästan fullt idag 48 av 50. Kul!


På Jympan körde jag min nya låt i första rörligheten. Funkade bra om jag får säga så. Gulliga Jessica som tipsade om några låtar här i bloggen förra veckan. Å jag fastnade direkt för den. Har fortfarande ingen ny sista låt och det grämer mig lite. Skulle ju kunna sätta in nån gammal goding som man haft innan, men har lite svårt för det. Ja ja... inom sinom tid så (som min mormor alltid sa). Haha...

Natti och sov gott nu önskar jag er alla godingar 💤
1
Jessica

Synd att jag inte kunde komma idag... Och på lördag har jag bokat Sandras danspass så då kommer jag heller inte (man får ju ta de chanser man får!) men får köra ditt pass igen nästa vecka och känna på den nya låten! Den är riktigt grym! 😃👍

Svar: Ja det är den Jessica, passade så bra i passet också. Klart du ska köra dansen. Sandra är grym 😄
Anette TG