Missade ju vägning i måndags!

De dagar vi varit i London har jag ju mest gått på känsla för hur många kalorier jag stoppat i mig.
Det blir ju lite överdrivet att räkna och hålla på när man har semester, eller hur?
Så i onsdags morse vägde jag mig med lite oroskänsla i kroppen, men jag hade lyckats bra tycker jag!! Wiihoo!!
 
Resultat -0,6 kg!!
 
Det var även dags att mäta mitt midjemått och även där hade det gått på rätt håll. Wiihoo igen!!
 
Resultat -3 cm!! 
 
 
Så nöjd! Totalt 3 kg nu, och jag har en riktigt go känsla i kroppen, och är taggad till tusen!
 
Idag blir det middag hos goda vänner i Saxtorp. Vi ska ses innan i Landkrona och titta på konstrundans samlingsutställning. Svärföräldrarna ska också med och jag kör idag.
 
Träning imorgon? 10.00 med mig kanske? Ha en go helg nu och kram godingar ♥
1
Trixie

Eller hur, han är så fin! :) Jag tror Erik och Oscar går långt! De var grymma. Över lag tyckte jag alla var förvånansvärt bra, utom Robban :P

Svar: Ja Robban showande mest runt han, haha...
Anette TG