Sol och regn

Blev ju riktigt fint en stund mitt på dagen. Pappa och jag satt ett par timmar på terassen och snackade skit då Joakim var tvungen att åka till banken (jobb) och fixa lite.
 
 
 
 
När Joakim kom tillbaka tog vi en cykeltur genom Tågaborg, Påsjö skog och nästan bort till Sofiero. Sen Tinkarpsbacken ner och strandvägen tillbaka. Stannade till en stund vid Henkestatyn och slog oss ner på de fasta bänkarna som finns där. Efter en stund insåg vi att det var dags att åka vidare då himlen blev svarare och svartare. Hann typ bort till konserthuset då det fullständigt brakade loss, så vi tog skydd undet ett tak i huset mitt emot.
 
 
Det lättade efter en kort stund och då passade vi på att cykla hem igen. Sen sken det  upp igen och Joakim tog tag i grillandet igen. Ikväll blev det helstekt fläskstek som vi skar i små bitar tillsammans med grönsaker och god dressing i pitabröd samt en flaska rosé.
 
 
Syster joinade oss en stund och vi hängde mest framför TV:n över en kopp kaffe.
 
 
 
 
 
 
Gjorde syrran sällskap när hon skulle hem. Tog cykeln med mig så jag kom hem snabbt, imorgon spelar vi golf igen. Slår ut första bollen 07.42 =)  Natti da! ♥
 
1
Trixie

Verkligen konstigt väder! Det får gärna bestämma sig ;-) Fina bilder, som alltid! <3