Sent!

Ikväll är mannen på avslutningsfest med alla som agerat juniortränare hos HIF denna säsongen med middag på restaurang Tegel på Råå. Så syrran har varit här och myst med mig och sonen. Vi har kollat på Idol och hämtat hem pizza, och Kalle åt en hel medans syrran och jag delade på en. Räcker gott och väl med en halv tycker jag. Äter man en hel mår man oftast inte så bra efter. Inte sant?

Bloggar från min iPad nu och det verkar inte gå så bra att lägga upp bilder via editorn, hittar ingen "bläddra"?? Sååå bilden som jag tänkte ladda upp kommer imorrn istället. Haha...

Näe, nu är det sovdags, för imorgon väntar träning, två pass på schemat jue =]
Natti och sov så gott!
1
Jenny

Själv har jag aldrig lyckats äta en hel pizza, känns som en omöjlighet. Men inte något att uppnå ändå haha...



Ses sen =)