Julen slut!

Så va julen över för den här gången. Lika mysigt att den kommer är det skönt att den är över. Man gör inget annat än äter och och fikar. Man riktigt känner hur kilona lägger sig runt midjan. Hemskt! 

Ja, ja... det är bara att hålla igen, IGEN! Syrran har varit otroligt duktig och inte ätit godis eller kaffebröd sedan förra årskiftet, och det ska jag banne mig också försöka hålla from 1/1. Ett helt år! =)

Startade julafton med härlig träning. Syrran och jag körde Cirkelfys. Första gången jag va på Friskis julafton och stämningen var på topp i lokalerna kan jag lova.

Här Annika (värd) och Anette E (vc)



Kollegan Viveca bakom disken och Jenny stepledare



Efter passen bjöds det på glögg och pepparkakor






Lite bilder från vår jul =)  Bordet är dukat!



Joakim, pappa och svärfar



Kalle och mamman



Pappa och svärfar



Svärmor och Kalle

2
Trixie

Första gången jag inte träna på julafton typ! Hehe. Var så trött varit uppe länge så jag var tvungen att sova. Ska bli kul på lör! Fin du är på bilderna :) Kram.

Jenny

Haha typiskt Anette och mig...varenda gång vi har kört ihop så hittar vi typ inte varandra strax innan passet ska börja, trots att vi har pratat ihop oss innan ;-)



Fina bilder och fina du på en av dem =)