Jobbar igen...

Så va man tillbaka på jobb igen efter tre veckors ledighet. Min ambition från början va att skriva ett inlägg varje dag. Å det sket sig ju rejält. Men å andra sidan har vi mest spelat golf, ätit gott (med dryck därtill). Så inte så mycket ni missat. 
Ingen träning överhuvudtaget 😜😱 Så i måndags 17.15 var det då dags för Jympa puls och skulle dessutom bli ledaruppföljd av min tränarkollega Nina. Å passet gick väl hyfsat bra ändå, men va ju rejält trött kan jag ju erkänna. Å passet blev helt godkänt. Så bara å jobba på som jag gjort innan. 
Fredag imorgon redan! Veckan har gått fort. Hade över 200 mail som jag blev klar med först idag. En del reklam och annat S K I T kunde kastas direkt, men många kräver ju åtgärd. 
Har precis kommit hem. Sitter ute på terassen i solen. Jätteskönt ute idag. Blåser en del, men vad gör det? Joakim stack ut på en löprunda och Kalle gick iväg med en kompis. Så jag chillar en liten stund till. Tjing!