Lunch med ❤️ och...

Idag överraskade mannen med lunch på Hamnpaviljongen. Mys! 
 


Jag tog en grekisk sallad som smakade "så där" faktiskt. Joakim beställde en ärtsoppa med senap och pannkakor med sylt och grädde vilket nog va ett bättre val. Men håller man igen så gör man. Inga undantag, utan håller min diet 6 dagar av 7. Så "fuskar" endast på lördagar. 

Å det ger ju resultat. Räknat från första fastan i oktober och den jag körde nu i februari så har jag minskat ca 10 kg i vikt. Från 75 till 65. Det har tagit sin lilla tid, fem månader ganska precis. Tror på långsam viktnedgång med bra mat i lagom mängd. Frukost, lunch, middag och två mellanmål (ofta och lite) i kombination med varierad träning. Det finns liksom inga genvägar. 
 
Körde ett företagsevent idag på em. Lite i stil med "Mästarnas mästare" som gick ut på att utföra både fysiska övningar och lite klurigheter i tävlingsform. Hade fyra fantastiska funktionärer vid min sida (tack Mona, Ingela, Kristina och Magnus 😙) som agerade "domare", en vid varje lag. Sen efter passet hade jag bokat bord till dem på restaurang KOL. Allt i ett paket liksom. Å de va sååå nöjda, och jag med 👍 Så det blev riktigt lyckat.