Stopp!

Jisses vad veckorna går fort hörrni! Redan torsdag imorgon! Förvisso skönt med helg igen, men ändå. Ibland vill man stoppa tiden, skynda långsamt liksom.
 
Hoppade in och körde Cirkelfysen idag på lunchen för min kollega Peter som var ledig idag. Nästan fullt pass och bra drag. Har fått värsta träningsvärken efter Jörgens pass igår, så när jag skulle visa övningarna för de tio stationerna så brände det till rejält i musklerna, särskilt överkroppen. Va ändå med och körde en del, särskilt benövningarna.
 
Det var medlemskväll ute på Vasatorp golfklubb ikväll, och det bjöds på en smarrig sparrissoppa med räkor och rostat bröd till den. De hade 50-70% rabatt på massor av märkeskläder i shopen. Hittade en turkos sjukt snygg lite tunnare täckjacka som jag slängde mig över. Satt perfekt upp till bysten, och där tog dragkedjan tvärstopp, haha. Å ingen större fanns det. BLÖ!! Köpte en mössa och ett pannband istället.
 
 
 Har precis sett mina favoritprogram för veckan, Mästerkocken och Mia på Grötö. Å nu ska jag krypa ner och läsa lite. Har ca 50 sidor kvar på tredje och sista delen av Greysagan. VILL INTE ATT DEN SKA TA SLUT!! Det är ju alltid så, man tycker sig känna personerna i boken och blir en del av dem, och nu är det snart borta =(
 
Men allt har en början och allt har ett slut. Så är det, och det kommer man aldrig ifrån =)
 
Natti ♥
1
Carina

Åh nu börjar freda'n. Tjohoo!