Sjukt jobbigt!

Ikväll har jag testat vårt nya pass TMI (TränaMedInstruktör) som är ett styrke och konditionspass byggt på ständigt varierade funktionella rörelser utförda under hög intensitet.
Varieras med tid och olika övningar såsom, kroppsviktsövningar, kettlebells med många eller få antal repetioner, löpning, hopp, burpees m.m. Ikväll delades vi upp i fyra lag som tävlade mot varandra. Vårt lag kom tvåa av fyra... sjukt nöjd!!

Känner redan hur ont jag kommer att ha inom nån dag eller två. Joakim var också med och kämpade och var jättenöjd han med. Kul att träna tillsammans =)

Å här har vi gänget förutom två personer till som hann iväg innan bilden togs.



Nu ska jag vila kroppen tills på lördag då jag har ny styrka i passet.

Å denna bjuder jag på... puss!!

1
Trixie

Så kul att ni tränar tillsammans :) Så det är alltså ett riktigt kill-me pass dedär TMI.. Får testa snart! Dock klenare än nånsin nu känns de som hehe. Kram!