Min söndag!

Började dagen med att kolla på Kalle och hans basketträning.



Här Kalle och bästa kompisen Alex som spelar i samma lag.



Efter det åkte Kalle och jag till Väla för att inhandla födelsedagspresent till Alex som fyller 11 år. Blev ett par skor till mig åsså på Nilssons. Snygga, inte sant? Haha...



När Kalle är på Laserdome tar mannen och jag en prommis ner till Norra hamnen tillsammans med svärföräldrarna och tar en fika på Expresso house. Tokmycket folk både inne och ute!!



Efter det hem igen, och goaste syster kommer förbi en stund. Hon visar fina bilder från deras lilla utflykt för dagen från sin kamera, och dom finns säkert redan på henns blogg om jag känner henne rätt. Hihi!



Känner allt eftersom dagen går att en infektion tar över min kropp mer och mer, och mycket riktigt, idag är jag hemma med rinnande näsa/ögon och feber. Blä! Ska enl alamackan ha pass för IKEA onsdag morgon kl åtta, tveksamt om jag fixar det. Måtte jag blir frisk till torsdag iaf!
6
Johanna

Hej du fina..krya på dig,vi tänker på dig och saknar dig mycket.Mycket snygga skor..kram!

Madelen

Jättefina skor :)



Har inte sett dig på över en vecka nu... sikta in dig på att vara kry till lördag, inte bra att träna för tidigt... Och drick mycket te :)



Saknar taxpass... men min axel söker mig... tror du jag kan sälja den billigt? Hela armen på köpet...



kryapådigkram



Trixie

Ett blivande basketproffs i familjen kanske? :)



Tack! Jo bilder som är träningsrelaterade har jag så få, så det är väldigt välkommet, sen om dom blir bra är väl en annan femma ;)



EN av killarna kom, den andra var tydligen sjuk, hehe. Starkt jobbat av han tycker jag ;) Han tyckte det var roligt! Då var det dags för INFOMÖTET imorgon... :) :)



Kramar

Trixie

Nej, igår var ingen bra dag för mig. Väldigt nere. Längesen det var så pass =/ Men det är mycket bättre idag.. Kramar

Trixie

Åh, jag håller verkligen tummarna du är frisk på torsdag... Ser fram emot ditt pass.... Kramar.

Carina

Se till att bli frisk nu syster =)