Vecka 10!

Jobb som vanligt. Kört mins pass som jag älskar och mår bra av. Sen va jag hos syrran en heldag. Alltid lika mysigt att vara där. Så trivsamt, lugnt och skönt. Åsså Mussli... älskade katt. Han är verkligen speciell. Kelar och leker... så söt!!

(null)

(null)

(null)

I fredags fick vi häcken klipp på höjden. Den har växt rejält genom åren, och nu nådde vi inte upp på  vissa ställen. Efter det miljarder småpinnar som vi krattade ihop igår söndag. 

(null)

(null)

(null)

Å i lördags 14.00 teamade jag och Daniel ihop på ett HIT special 80. Riktigt roligt. Joakim, Syrran och Björn samt alla närmsta och bästa vänner va med. Rolig och jobbigt. Här Daniel och jag innan passet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter passet blev det god mat och dryck på FiraVin. Mys!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Å jag har lyckats bli av med 4,5 kg sen jag började skriva upp vad jag stoppar i mig. Känns att jag blivit lättare... särskilt på passen. Gött de!!