En dag- och natt i Förslöv

Efter HIT-passet i onsdags tog jag och syrran tåget hem till henne i lugna och mysiga Förslöv för att hänga tillsammans på kvällen och dagen efter. Björn va på kurs mån-tors så bara vi. 
Hon hade fixat en ugnspannkaka tidigare på dagen som var fylld med broccoli och knaperstekt bacon. Åsså lingonsylt till det så klart. Super med broccolin där, det hade jag inte testat innan. Mums!! 
 
(null)
 
Efter dusch och käk kröp vi upp i soffan en stund och bara mös en stund innan sängen kallade. Sköna snack varvat med många skratt. Älskart!
Å Myssli söt som socker va så kelig och gosig. Jag har verkligen blivit störtförälskad i honom. 
Så go ❤️
Dagen efter.. mera bus med Myssli.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Under dagen fixade syrran lite med sitt och jag jobbade på med mina mail och annat. 
Myssli fick komma ut en stund... men än så länge i koppel. Å han bara älskar det. Så fort vi kom in nästan skriker han, jamar högt och vill ut igen. Gulle ❤️❤️❤️
 
(null)
 
På em tog vi en tur till Båstad. Å dimman låg tät uppe på Hallandsåsen. Läskigt tät 😝
 
(null)
 
Det blev lunch på hotel Sands bakficka med mysig miljö. Käkade jordens godaste veggoburgare som innehöll halloumi och portobello, stekt lök och en pestokräm. Valde en lite matigare sallad till istället för friterad potatis. Å syrran tog en caesarsallad. 
 
(null)
 
(null)
 
En liten promenad längs havet blev det mä...
 
(null)
 
(null)
 
Sen vidare till Villa garden och där hittade jag en drömfångare till vårt sovrum som jag velat ha så länge. Å den ser ut så här. 
 
(null)
 
Det blev även ett stop hos Friskis Båstad. Ett nyckelgym med bemanning endast dagtid. Varken jag eller syrran va särskilt imponerade. Vi har båda sett finare gym.  
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Utanför Ica-butiken träffade vi på katten Kalle som tydligen ligger där ofta. Men jag fick inte så mycket uppmärksamhet från honom. Han bara låg där och mös. 
 
(null)
 
Tog tåget hem igen sen och längtar redan tillbaka. Vi, hon & jag. Mm... min bästa vän och syster 🌟❤️
 
(null)
1
Carina

Vad fint det blev med drömfångaren! Mys att ha dig här <3