Ännu en helg till ända 😌

En helg som startade lite jobbigt i fredags, men som sen övergick till att bli något mer behagligare. Livet! Upp och ner, och för tillfället är det kass. Så allt kan bara bli bättre. 
 
(null)
 
Igår tog vi en sväng ner till stan, bara jag och Joakim. Han tränade först på Friskis, och efter det möttes vi upp på Firavin och tog varsin öl. Kalle jobbade 14.30-17.30 så vi va hemma igen innan han kom hem för att fixa lite käk. 
 
(null)
 
(null)
 
Å idag på em träffade jag bästa syster. Med henne kan jag prata om allt. Hon är verkligen mitt stöd i livet när allt känns som allra tyngst. Hon sätter ord på det jag inte får fram själv. Kan så klart prata om allt med Joakim också, han är världens bästa... men ibland behöver man någon utanför liksom. Ja ni förstår säkert hur jag menar. 
 
(null) 
 
Har precis käkat hemmagjord pizza, och är behagligt mätt. Sover skitdåligt så ska lägga mig i tidigt ikväll. Sommar och vaknar, somnar och vaknar. Så jobbigt!
2
Johanna

Älskar dig💟

Svar: Dito ❤️❤️❤️
Anette Taxén Gunnarsson

Carina

Men åhhh...Tack fina syster <3 Du är så bra!