Mycket nu!

Har inte bloggat sedan 5 februari vilket beror lite "bad things" som inte ska skrivas om här, men jag vill mest att du/ni ska veta att jag oftast försöker göra mitt allra bästa oavsett. Ibland räcker det inte till tyvärr, men hoppas så klart på att allt ska lösa sig "Inom sinom tid" som min kära mormor alltid sa.
 
Å vad har hänt sen sist? Tja... lite av varje. Jag har lämnat blod, och det känns alltid gott i hela kroppen när man gjort det. Men vet att någon männsiska där ute kommer att få hjälp p.g.a. min insats framöver.
 
(null)
 
Käkade lunch med världens bästa Lars (Friskiskollega) på världens bästa lunchkrog enligt mig just nu iaf Ginger hälsobar.
 
(null)
 
Fick alla-hjärtans-choklad av världens bästa verksamhetsledare Anette ❤️
 
(null)
 
Träffade turturduvorna Björn och syster ❤️ på stan i samband med Drömljus som Helsingborg stad fixat riktigt bra.
 
(null)
 
Haft besök av Joakims bror Fredrik och hans fru Margita. Här inne på Kitchen And Table på lite gott att dricka.
 
(null)
 
Jag har haft en del problem med ryggen och därmed varit hos kiropraktorn 4 ggr på två veckor (dyrt!!!), och efter det en gång på thaimassage då mina ryggmuskler behövde det. Mysigt ställe där man bjuds på te/vatten både före och efter massagen. Så Jympan har jag inte kunnat köra, men däremot Tabatan har funkat bra. Mera raka övningar där.

(null)
 
Den här helgen (i fredags) startade heller inte riktigt som vi hade förväntat oss, men tror att allt löste sig igår. Vi fick en skön lördag em/kväll och idag på em kör vi till Förslöv på en fika hos Björn och syrran. Kalle ska få övningssköra dit tänkte vi. Han har precis anmält sig till körskola nu, grabben fyller ju 18 år i april och han är taggad som bara den. Han har övat med Joakim i ca 6 månader så ja jag vågar åka med på en lite längre tur 👍
 
Ha en fortsatt fin söndag godingar.