Specialpass igår ✌️

Igår körde jag ett specialpass för ett härligt gäng med människor. Mixade ihop mitt Cirkelfys med min Tabata och avslutade med att dela in gruppen i lag om fem i varje. Gick ut på att bli först klar med ett gäng olika övningar, lite som en stafett Med ingredienser som idioten. Å som de kämpade, härligt att se.  Å Mats (en funkis på Friskis) förevigade allt med Bode filmer och ett drygt 50-tal foton. Här kommer några av dem. 

Joakim som inte går på gruppträning annars hängde med och kämpade på han med. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter passet va vi ett gäng som gick till O’Learys på en öl. Mös där några timmar med Rune/Maritha och Jörgen/Susanne. 

Idag har jag sent om sider plockat undan julstjärnor och advetsljusstakar. Å så mörkt det blir genast. 

Å den här blomman lever än. Köpte den till nyår som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Otroligt men sant. 

(null)

Imorgon öppnar jag 06.30. Så efter Bron och Hard sun blir det bingen direkt. Åsså Jympa puls imorrn igen. Kul, kul! 😍