Hemma idag!

Vaknade inatt med spränghuvudvärk och mådde sååå illa. Rusade verkligen upp vid 04-tiden och mot toaletten men det hände ingenting. Somnade om och vaknade om vartannat varje timme och bestämde mig då för att stanna hemma. Har sen legat i sängen typ hela dagen. Men fick svarat lite på mailen iaf. Kör Office 365 på jobb så kommer därmed åt allt hemifrån. Både på gott och ont så klart 🤔

(null)

Just ja... jag testade ju på ett Crossfitpass förra veckan och det var riktigt kul och framförallt jobbigt. Ett cardiopass som jag teamade ihop med Jörgen. Flera vänner från Friskis va med. Å sjukt trött blev jag efteråt och go träningsvärk i varenda del av kroppen. Ingenting jag kommer att köra varje vecka direkt, men absolut fler gånger kommer det att bli. För det är en påfrestning och rejält slitigt för kroppen. Så inte för ofta för en 50 plus:are som mig, haha. 

(null)

(null)

Coacharna Jenny och Daniel. Grymma! 💪

(null)

Å hela gänget som var med. 

(null)

Fredag imorrn igen.  Gött dä ⭐️💕