Dags för Ledins igen 🤗

Så var det då dags för Ledins vitaminfasta igen. Jag mår otroligt bra utav den. Har redan trappat ner två dagar och fastat en dag. Fem dagars fasta återstår, och efter det två dagars upptrappning. Känner mig otroligt pigg i kroppen redan nu efter de här dagarna vilket är effekt som man får. Men att leda pass blir lite mer ansträngande måste jag ändå erkänna. 


Jympan i måndags gick bra, och tabatan igår också. Nu väntar ett jympapass till ikväll i Åstorp där jag hoppar in som vikarie. Sen blir det dubbelpass på lördag... cirkelfys klockan 9 och sen jympan direkt på det. Så det gäller att vara noga med att få i sig alla dryckerna och fylla på med vatten däremellan.

Har precis gjort mig ett ett glas örtte som man startar dagen med varje dag under de sex fastedagarna. Mumsigaste frukosten liksom, haha 😉


Har haft hantverkare här och passade då på att ta mig lite sovmorgon. Så nu ska göra mig ordning och åka ner till mitt älskade friskis. Ha en fin dag finingar 😍