Dansa samba med mig 😍

I lördags kvÀll va det Àntligen dags. En helkvÀll med fina syster och dans för hela slanten pÄ konserthuset i Helsingborg. Bokade biljetter för flera mÄnader sedan.  Showen tillÀgnad Cornelis Wreesvijk och flera kÀnda artister har sjungit in lÄtar som spelades till hÀrlig dans. 
 
Vi startade pÄ en rÀttsÄ nyöppnad restaurang pÄ Kullagatan, Barrica. En massa goda tapas att vÀlja pÄ. Varsin öl till det smakade gott. 
 
(null)
 
(null) 
(null)
 
Efter det mot konserthuset och dans med flera av dansarna frĂ„n Let’s dance. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

(null)
 
Å efterĂ„t trĂ€ffade vi dem alla och fick vĂ€l till nĂ„gra bilder. Min favorit Sigrid skrev jag med lite pĂ„ Instagram dagen innan, och hon kĂ€nde igen mig dĂ€rifrĂ„n. SĂ„ kul och fĂ„ prata en stund henne. Hon tog sig verkligen tid. Å sĂ„Ă„Ă„ söt!
 
(null)
 
Calle Sterner, ocksÄ en av favoriterna. 
 
(null)
 
(null)
 
Malin Johansson, söt som socker. 
 
(null)
 
LÀs med om dansikalen hÀr >. Saknade dock Tobias Karlsson dÀr efter, det Àr han som ligger bakom alltihopa. Hade sett fram emot att trÀffa honom dÄ jag följer honom, lyssnar pÄ den pod som han kör tillsammans med Gabriel Fors mm. Skrattar gott varje vecka kan jag lova. 
 
(null)