Då så!

Då va de installerade i sitt lilla hus i Förslöv. Joakim, grabbarna och Björns pappa Jan körde flyttlassen, och jag, syrran och Sigbritt (Björns mamma) plockade lite. Jag körde iväg med vår bil efter mitt pass på Friskis (efter dusch och snabb frukost),  med köttfärssåsen i bakluckan 🙈
 
Å efter att första lasset var inburet va alla superhungriga. Syrran dukade fint, jag fixade lite med maten och vi satte oss till bords. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Joakim och Björn hugger in 👍
 
(null)
 
Det blev lite mat över som räckte till två matlådor. Perfekt det. 
 
(null)
 
Efter det kaffe och jättegod vaniljkaka som Sigbritt bakat. Mums!
 
Syrran såg lite trött ut 😍❤️
Det har varit stressigt på jobb, och mycket med flytten så klart. Allt på en gång. Men nu kan hon och Björn ta det lugnt tillsammans och packa upp allt i egen takt. Skönt det. Syster fin...
 
(null)
 
Jag och Sigbritt har slagit oss ner i soffan. Körde sen hem innan det blev mörkt...