Nöjd med helgen 👌

Startade lördagen med att köra mitt Cirkelfys 9.00. I stort sett fullbokat med en massa roliga mÀnniskor. Fortsatte sedan dagen ute i trÀdgÄrden, och vÀdret strÄlade verkligen. Som en sommardag. Det enda vi gjorde var att Äka ivÀg för att köpa lite nya blommor till krukorna. PÄskliljorna hade gjort sitt och behövde bytas ut helt enkelt. GrÀvde ner dem vid hÀcken sÄ kommer de att blomma fint nÀsta Är igen. Krukan pÄ framsidan...



VÄr magnolia har stora feta knoppar och kommer att blomma ut strax. Vacker lila fÀrg eller hur?

Även körsbĂ€rstrĂ€det blommar snart fullt ut. Vita söta smĂ„ blommor.

Idag har vi klippt hĂ€ckarna. Joakim klipper med hĂ€cksaxen och jag krattar undan allt skrĂ€p. Vi teamar jĂ€kligt bra vi 😀

Och pĂ„ eftermiddagen har jag varit ivĂ€g och spelat golf. Har blivit inviterad att spela med ett gĂ€ng tjejer som kallar sig för Lade bug, och det var första gĂ„ngen jag vara med och spelade med dem idag. Man tĂ€vlar varje gĂ„ng och lĂ€gger ihop sina ev. vinster i slutet av sĂ€songen sen. Jag kom fyra (av nio), sĂ„ jag Ă€r helnöjd. 

Har precis sett mÀstarnas mÀstare och grymma Martin Lidberg vann. Men det var pÄ hÄret verkligen.