Några dagar bakåt dåra...

Helgen spenderades en hel del i vår älskade trädgård tillsammans med alla blommor och träd som är så vackra.

 

Joakims födelsedag firades i fredags i all enkelhet tillsammans med svärföräldrarna. Vi hade bestämt att ses på Bishops vid Marina Plaza men där blåste det rejält så vi gick istället bort till Harrys där det va varmt och härligt på deras uteservering. Den är allt lite tråkig tycker jag, men vad gör man inte för lite värme.

 

Träffade Pernilla en sväng på Royal design som precis öppnat borta vid Ekslingan. En butik som jag ofta besökt på webben. Å Ernst har fått en alldeles egen hörna. Ett litet snöre runt en glasburk... och vips så kostar det skjortan, haha. I övrigt mycket fina grejer. 

 

Har bestämt mig för att tajta till kroppen lite igen. DET ÄR JU SÅ SJUKT GOTT MED MAT! Å  periodvis kommer jag in ätartagen... och då kan inget stoppa mig. Det har pågott i drygt en vecka, men nu jäklar är det STOPP igen. 

Bananpannkaka är gott, så en sådan fick det bli ikväll efter HIT Tabata-passet (som va sjukt kul ikväll med enormt mycket energi och grymma och peppande motionärer)... med Keso och hemmgjord lingonsylt som är tillagad med mycket mindre socker i än vad recepten säger.

Imorgon em/kväll blir det en aw med tre goa Friskisledare. Min kollega Sofia som kör Dans fusion, Nettan Indoor walking och Tina som är nyinflyttad från Stockholm och leder Jympa/bas. Tina va med på passet ikväll och det ska bli kul att lära känna henne lite mer. En jättehärlig tjej som vi är tacksamma att få till oss. Sov nu gott godingar!