Marathon Köpenhamn

Måste ju bara skryta lite över mannen i mitt liv. Sprang imponerande marathon i söndags på tiden 03:51:01. Starten gick 9:30 och jag tog öresundståget över bron och va på plats runt 10:00. Vädret var helt perfekt, varmt och gott trots att solen gick i moln lite då och då.

 

Jag hann med en god lunch innan målgång. Blev en supergod chevre sallad och en liten kall öl till den. Mums mums mums!

 

Jobbar hemifrån idag och har då förmånen att kunna sitta ute på terrassen under min polkamarkis. Lyx om du frågar mig. Hinner med vansinnigt mycket mer när man jobbar hemma då man sitter helt ostört.

 

16:45 ska jag spela golf med damklubben på Vasatorp. Man kan anmäla sig hur många eller hur få tisdagar man vill hela sommaren. Åker med Annika Blum som är världens snällaste och hämtar mig.

 
Dags att jobba vidare. Tjingtjong!