Bättre idag!

Idag är jag äntligen lite piggare i kroppen och känner att energin sakta men säkert kommer tillbaka. Skönt! Joakim köpte nässpray åt mig igår morse, Otrivin Comp som är ett kombinationsläkemedel som består av två olika substanser. Den ena minskar snuva, den andra har en avsvällande effekt. Passade mig som handsken. Efter det har snuvan och nysningarna försvunnit helt. Mirakel typ!
 
 
Imorgon em/kväll kommer Joakims bror Fredrik och hans fru Margita ner från Sthlm och hälsar på över helgen vilket ska bli trevligt, vi ses inte så där jätteofta precis. Så skönt att jag mår bättre, bra tajming liksom. Svärföräldrarna bjuder på middag imorgon kväll och på lördag äter vi hos oss. Vi har en hel laxsida som jag kommer att köra i ugnen. Hittade ett recept som lät gott. 
 
Längtar sååå sjukt mycket efter att få börja träna igen. Men måste vara tålmodig och inte börja för tidigt så det inte blir nåt bakslag. Så framåt söndag kanske... Tjing!