Härliga dagar med barnen!

Torsdag till måndag va jag uppe i Uppsala/Bälinge. Sover hos pappa, är i Bälinge dagar och kvällar utom söndag kväll då jag träffar bästis Eva. Den här gången hann jag med att träna också. Lördag morgon 10.00 kör en tjej som heter Lotta sitt jympapass. Fick med mig bästis även här. Å vilket kul och bra pass... superduktig är hon. Träffade massor av gamla bekanta som jag surrade med. 

Det blev några timmar ute på lekplatsen med de små älsklingarna 💞

Och söndag eftermiddag träffade jag som sagt bästis Eva och vi gick till stationen, en restaurang som ligger precis vid tågstationen. Käkade världens godaste räksallad med riven pepparrot på toppen. 

Tog bussen både dit och hem, då jag drack ett glas vitt vin. 

Måndag lunch var det dags och flyga hem igen och finaste pappa körde mig till Arlanda. 

Är så nöjd och glad med mina dagar i Uppsala / Bälinge. Saknar dem hela tiden.


Och direkt när jag kom hem var det dags att köra pass nere på Gröningen. Premiär för vår  UteTräning där vi nu kör hela sommaren varje måndag 18:30. Gratis för alla! Hur bra är inte det?

Till sist... världens sötaste 💞💞💞