Bloggtorka vare här!

En lite golfbild kanske? Haha... 
Är man inte golfare så s k i t e r man nog högaktningsfullt i dessa. Men visst är det väl vacker natur iaf? Spelade med "Lady bug" som är en grupp damer som jag blivt inviterad att spela med, och de kör hela sommaren vid olika tillfällen. Man får arrangera ett tillfälle var och min lott ligger först i augusti. Just den här bilden kommer från i tisdags då vi spelade på Söderåsen GK. Blåsigt som bara den, men soligt och fint va det.

Käkade lunch på Mezo med syrran idag (som jag inte träffat på drygt två veckor)!!!! och efter det cyklade jag bort till kiropraktorn på återbesök. Mest för att kolla mitt bäcken som har en förmåga att låsa sig lite, och det såg bra ut... men en liten behandling blev det och allt känns kanon.

 
Så nöjd och glad traskade jag tillbaka till Friskis igen för att jobba färdigt. Arbetar bara imorgon med och sen är det S E M E S T E R hela nästa vecka. Tjoho!