Helgen dåra..

Vaknade lördag morgon och mådde inte bra alls. Panik! Min tur att köra Cirkelfysen 9.00! Bara å sätta sig och ringa runt, sms:a och ha sig. Till sist fick jag tag i fina och goa Sandra som tog det. Så tacksam!

Men senare framåt dagen mådde jag genast mycket bättre och det blev en härlig och solig dag. Tanken va att jag skulle ut en sväng och bara promenera, men så blev det inte. Började istället städa och skura toaletter mm. 

 

Men på em tog vi en sväng till Ängelholm och Dormy outlet. De hade byggt ut sen sist och är nu hur stort som helst. Blev en tunnare marinblå jacka, en kortärmad rosa vindstopper och 5 par golfhandskar. Alltid 50% rabatt på kläder där, och just nu en stor avdelning med 70%. 

 

På em va Joakim iväg till Olympiahallen på en liten tennisturnering med 15-16 deltagare. Men motståndet va väl inte på så jämn nivå mellan deltagarna, så lite ojämt spel.

Syrran hade varit och jobbat på bomässan 12-16 och kom förbi en sväng. Satt i soffan och surrade ett par timmar... mysigt det =)

 
Köpte nya kaffekoppar på sidan designonline.se på rea i januari. Fick dem för 99 kr st, ordinarie pris 149 kr. Älskar dem! Finns supermycket fint där.
 
Har bokat resa till igen Uppsala idag. Åker torsdag-mån 16-20 mars... träffa Tomas & Johanna, barnen och pappa så klart. Blir finemang det! 
 
 
2
Carina

Och hur kan ett par timmar gå så fort undrar jag?? Hehe..

Johanna

Mys💟

Svar: Mm... 👍
Anette Taxén Gunnarsson