Söndag hos mig 🌾

Idag vaknade mannen illamĂ„ende. Han har legat hela dagen och har krĂ€kt som en rĂ€v. Va ivĂ€g och inhandlade blĂ„bĂ€rssoppa Ă„t honom, sĂ„ hĂ„ller tummen för att han fĂ„r behĂ„lla den. 


Har putsat fönster jag. Alla pĂ„ nedre plan. Plockade in en kvist frĂ„n vĂ„r Magnolia höromdsn som Ă€r pĂ„ vĂ€g att blomma ut. 


Sitter i vardagsrummet och summerar resten av helgen. Solen kommer fram om vartannat. 

Körde HIT Tabata igĂ„r 11.00 istĂ€llet för Sofia som Ă€r pĂ„ vift i helgen. Fullspikat sĂ„ nĂ€r som pĂ„ tre personer. Kul, kul! Älskart! PĂ„ vĂ€g dit i ett varmt och skönt Helsingborg. 

Å i veckan slutade en av vĂ„ra funktionĂ€rer i receptionen som Ă€ven hon heter Sofia. Fick de hĂ€r egengjorda kakorna hennes sista dag onsdags. Hur söt och go liksom?

Imorgon ska jag köra min Jympa igen och ska byta ut rörelserna i andra lĂ„ten som jag tror orsakat de smĂ€rtor jag haft i min vad. Å nu!!! Blir det en snabb promenad i vĂ„rvĂ€dret med de hĂ€r fötterna 👍