Fin helg!

God mat som alltid i vårt hus, och särskilt på helgerna. Jag har en man som är lika intresserad som jag av matlagning... så mycket mat blir det. Här fredagens middag. Gul paprika, lök och köttfärsbiffar fyllda med fetaost som har legat på grillen ute. Till det ungsbakade rotfrukter/potatis, en tomatsallad med rödlök, avocado och ännu mer fetaost med ringlad olivolja och balsamico på. Till sist en enkel liten sås på turkisk yoghurt med citronojla och svartpeppar som man bara rör ihop väldigt försiktigt. Passar mycket bra ihop med grillat.

Å solen kom ju fram ändå... så skönt på terassen. Lite löpträning, fix i trädgården varvat med lite mys och vila i solstolen. 

 
I söndags gick vi nio hål på Allébanan. Lite sol, lite blåsigt, men skönt ändå... med rätt kläder så.

Kalle och jag sitter lite nu och då på ovanvåningen och lyssnar på musik tillsammans. Han spelar upp låtar för mig och jag lyssnar. Så mysigt att vara med honom... det gäller att passa på. 

 
I morse öppnade jag repan halv sju, och se så ljust och fint det var. En härlig morgon med fågelkvitter och alldeles blå himmel. Gick därmed hem tre och har nu ikväll packat väskan för att åka till först Västerås och sen till Örebro med mina fina kollegor Anette E, Sofia och en kille vid namn Andreas från CL Fitness där vi köpte vår nya konditionspark till gymmet. En lite roadtripp, och kommer hem igen torsdag. Lite träning varvat med annat skoj.