Golf, golf & golf 🏌

IgÄr morse bar det ivÀg till Bokskogen GK som ligger en bit frÄn Malmö pÄ en golftÀvling som jag och Anna bjudit in till.

TvĂ„ fyrbollar, d.v.s. Ă„tta damer totalt. Jag och Anna Ă„kte med Annas medspelare Ingrid, och nĂ€r vi Ă€r framme och ska plocka ut vĂ„ra golfbagar frĂ„n bilen upptĂ€cker Ingrid först att hon glömt sitt bidrag till presentbordet som alla skulle ha med sig. Men det gĂ„r ju att lösa. Inte nog med det... sen hade hon dessutom tagit med sig sin mans klubbor istĂ€llet för sina egna. Panik liksom! Å mannen, Gert skulle i sin tur spela Herrarnas dag pĂ„ Vasatorp. SĂ„ det va bara för henne att Ă„ka tillbaka med den, och sjĂ€lv avstĂ„ frĂ„n vĂ„r tĂ€vling. SĂ„ trĂ„kigt för henne, tyckte sĂ„ synd om henne.

VÀdret va helt underbart och dagen blev hur bra som helst. Lite bilder pÄ det...

Annika i samma boll som mig #loveher

Lite matintag efter prisutdelningen. En grov smörgĂ„s med gubbröra. Å vem vann hela skiten? Men det gjorde ju jaaag 😄😄😄

PĂ„ kvĂ€llen va vi bjudna hem till Pernilla med familj pĂ„ middag. Å vilken middag!! Helt underbart gott allting. BĂ€sta pĂ„ lĂ€nge kan jag meddela. Högsta betyg!! ❀

Idag Ă€nnu mer golf. Damernas dag pĂ„ Vasatorp. Jag och Annika spelade ihop. En partĂ€vling och spelformen va bĂ€stboll. Vi kom pĂ„ plats 11 av ca 25 lag. Å Ă€nnu en strĂ„lande och solig dag.

TÀvlingsledningen först och vinnarbollen lÀngst ner.