Torsdagsmys med syrran đŸ™â€ïž

Vi möttes upp direkt efter jobb idag och tog först en svĂ€ng pĂ„ stan. Jag inhandlade ett par gummistövlar och syrran ett par tumvantar i skinn. Efter det knallade vi bort till Mogwai Bar & Mat för lite smarrig middag. Jag valde hamburgare och syrran pizza. Smack, smack! 😋

De va första gÄngen jag va dÀr. JÀttemysigt stÀlle och supertrevlig personal.

Vi satt vĂ€l dĂ€r ett par timmar och surrade innan vi bestĂ€mde oss för att gĂ„ vidare till Paolos pĂ„ en kaffe. Å dĂ€r va de fullknökat som vanligt. Gillar det stĂ€llet skarpt!

Nu har jag landat i soffan pÄ övervÄningen för att se veckans avsnitt av Wahlgrens vÀrld. Joakim ser pÄ golf dÀr nere.

Har jordens trÀningsvÀrk frÄn jympan i mÄndags, vilket förstÀrkts rejÀlt efter Tabatan igÄr. Kan knappt sÀtta mig mer utan att hÄlla i mig, haha!

Tjing!

1
Carina

Tack för myset =)

Svar: BĂ€sta myset 😘
Anette Taxén Gunnarsson