Snart måndag 👍

Känner mig redo inför en ny vecka. Har haft en skön helg med lite av varje. Bara bra saker. Fredagsmys som alltid med god mat och chill hemma med familjen. Kalle va på vift vilket är lite "scary" för tillfället. 16 år och typ ALDRIG hemma. Man har inte riktigt koll på vad han hittar på. Men det är väl lika för de allra flesta. Men han kom hem den tid vi sagt så då får man vara nöjd.
Träning i lördags morse, Cirkelfys med bästa Anders. Efter det städade vi lite, och fixade i ordning sladdhärvan bakom TV:n. Nån som känner igen sig där?
På em träffade jag Elisabeth HL och Pernilla B på Paolos drygt två timmar. Käkade lite smått bara då vi alla skulle äta middag hemma. Jag valde buffelmozarella med babyspenat, parmaskinka, tomat, balsamico och oliver och ett glas Prosecco.

 

Sen middag hemma... torskburgare med potatispuré, sockerärtor och skirat smör.

Idag va vi till Kostallet, en inredningsaffär som ligger mellan Rydebäck och Råå typ. Så mycket fint... och så dyrt 😬

Annars bara tvättat lite och kört syrran till Mio som skulle byta ett brickbord. Gott att kunna hjälpa till, hon har ju ingen bil så. Å kul att ses en sväng igen.

Har precis pratat med Lily två på FaceTime. Så söt. Hon gör slängpussar till mig, skrattar och pekar på deras ytterdörr och vill att jag ska komma. Längtar efter Bälingegänget mycket ❤️❤️

 
1
Johanna

Hon saknar, vi saknar💕 kom snart tillbaka o gosa