Lååång dag!

Startade dagen med ett företagspass för Swedbank i morse 08.00, så va på plats redan 07.15. Börjar ju normalt sett 09.30 onsdagar då jag kör mitt HIT Tabata 18.00. Lämnade hemmet 07.00 och kommer hem runt 19.30 liksom... gäsp! 
 
Imorgon kör vi vårt årsmöte 18.30 så blir lite sen kväll även då, men börjar inte förrän 12.00 så det blir en skön fm hemma då istället. Nice!
 
Träffade Kalle, Oskar och Martin uppe på gymmet precis. De kör på tillsammas typ 4-5 ggr i veckan fortfarande. Kul!
 


 
Å på lördag morgon drar syrran och jag upp till till våra barn och barnbarn. Hon till Vallentuna och jag till Uppsala. Dockan har fått en spruta idag, men här är det över och hon ser ju glad ut. Fina Lily ❤️😍💋
 
 
Om 20 minuter säger jag "hej och välkomna" dåra... sen blir det hem och se på "Sveriges mästerkock". Bara tre kvar som fajtas om platserna nu. Tjing!
3
johanna

Katarina har klädbutik här i stan,super duktig men är helt kär i Daniel så håller på han..kul om en kille vinner👄

Svar: Okej... den måste jag besöka. Håller på Daniel jag med.... go kille!
Anette TG

johanna

Vet inte vilken det är,mitt emot brosans Carlings sa han..han kompis hade visst varit ihop med na me😉viktig info ba😉💋läste i Uppsala tidningen att hon bodde i sunnersta

Svar: Ligger på Svartbäcksgatan såg jag 👍
Anette TG

johanna

Jag går inte i butiker,jag näthandlar