Träning och Go i Malmö 💪

LIte nytt på passet idag igen... första låten och min magstyrka. Blev kanon! Här väntas det på syrran vid Tycho...
 
 
Efter träningen duschade vi snabbt för sen att kasta oss på tåget ner till Malmö för lite inspiration av träning, kost och hälsa. Läs mer här Go! 
 


 
 
Här testar man Crossfit...



Fredrik Paulun va på plats och sålde müsli som bara den. Varenda människa hade en påse full, så även jag och syrran. 
 
 
För två veckor sen hade jag bjudit in flera Friskisföreningar i Skåne till möte i Helsingborg, och det här två tjejerna från F&S Malmö var med då. De hade en egen monter här...



Syster fin...
 
 
Å här har vi Karl Dyall som demonsterar ett löparband för en tjej...



Många testade på lite pass som kördes på en scen...
 
 
Dans fuego....



Emporia ligger ju alldeles intill och vi kunde ju inte bara går förbi här. Victoria Secrets butik... färggrannt och doftade gott överallt..
 

 
Syrran provar skor... men av alla skor hon testade fanns inte hennes storlek. Typiskt! 
 
 
På väg hem igen på tåget... 




Å missar min enda sovmorgon imorgon. Terminens årliga uppstartsmöte 9-12. Så nu är jag i säng och ska sooova.