Underbara sol ☀️

Man blir så glad. Det spritter ju i hela kroppen. Igår tog jag och min kollega Christel en härlig lunch på Petters. Gott och trevligt! Bäst och passa på för på kvällen skulle jag köra mitt HIT Tabata, och det kom ca 60 goa och glada. Härlig energi och endorfinerna dansade runt. Underbar känsla det!

Bild från passet jag körde nere på Gröningen för ett par veckor sedan.

I morse på väg till jobb ☀️

Efter jobb hem direkt och slängde mig ut i trädgården för att lapa sol. Syrran kom över och vi låg och tjattrade en bra stund innan vi tog bilen till Coop på Landskronavägen för att shoppa lite smått och gott.

Å nu sitter jag och familjen mätta och belåtna med varsin balja Zoegas efter en god sallad med avocado, oliver och grejer. Till den grillad scampi och citron. Grillad citron är jättegott, det blir en helt annan smak på den om du jämför. Testa få du se 👍