Grotesco...

En kille från Blixten & Co, ett företag som förmedlar biljetter till olika evenemang ringde upp mig i tisdags och erbjöd Friskis&Svettis först 20 gratisbiljetter till torsdagens föreställning av Grotesco på Helsingborgs Arena. Trodde inte det var sant först, men han förklarade att en stor del av de anställda på företaget tränade på F&S i Sthlm, och att de erbjudit F&S Lund samma sak förra veckan då de såg att det fanns gott om platser kvar. Självklart tackade jag ja till detta och och biljetterna landade bara några minuter senare i min inbox, och om jag behövde fler va det bara att höra av sig igen senast torsdag 13.00. Va lite osäker på om jag skulle bli av med alla men efter ett utskick till alla funktionärer bara rasade det in "jag vill gå" så efter knappt 30 minuter va alla biljetter tingade + drygt 10 till som också ville gå. Så mejlade tillbaka och fick 12 biljetter till, så vi blev alltså drygt 30 pers. Å det var länge sen jag skrattade så mycket kan jag säga. 
 
Det är ju en väldigt speciell humor... och tror att antingen gillar man det eller så gör man det inte. Det var några som inte gillade det alls och som t.o.m. gick i pausen. Å så kan det va, finns inget rätt och fel liksom.
 
Innan föreställningen va alla skådisar ute i foajén och minglade runt och tokade sig med publiken. Fick en bild tillsammans med Per Andersson... bjuder på den (för jag ser inte klok ut) haha... Han gick omkring i taxikläder och skrek SPRIT... SPRIT med en fickplunta i handen som gick runt och bjöd folk på. 
 
 
Tog en till, här tillsammans med Ann-Loou och pluntan... hehe.
 
 
Å här har vi gänget hela gänget...
 
 
De man känner igen allra mest är väl Emma Peters
 
Henrik Dorsin
 
Per Andersson


Jakob Setterberg
 
Dubbelpass imorgon... så nu är det natti för mig kära vänner. 
1
johanna

Minns du serien Ebba och Didrik?Min favvo,än idag..Pojken Mårten som var med där är Mikael..i grotsco

Svar: Känner igen titeln, men minns inte nåt mer...
Anette TG